loading...
شب های تنهایی
پسرک تنها بازدید : 46 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

20472849336058183847 کارت پستال عاشق منتظر... 

ای عشق!
گم شده ام میان خطوط خسته ی کاغذ...
میان هق هق باران...
 میان دریایی که شن های ساحل را دست می کشد...
 میان هجوم شهاب های مست...

دلم خسته است؛

مثل همیشه لحظه هایم را می شمارم، با انگشت...

اینجا منم! ایستاده ام به امید آنکه دستی پنجره ام را به روی آشنایی بگشاید...
ایستاده ام! در کنار دریای دلم و باران چه سرمستانه نبض هق هقش را در زلال آب ها رها می کند...
حالم اصلاً خوش نیست... زیر هجوم درد قد خمیده ام...
و خسته ام از امید های واهی...، انتظار بیهوده...، گریه های بی مجال...
اینجا منم! ایستاده ام! چوب به دست، نام تو را حک می کنم روی شن های نرم ساحل!

دلم خوش بود که می آیی؛

تنها نه... با دلم!

تمامش کن! بشکن آن غرور مردانه را... بشکن سکوت را...
کسی از دور دست ها نامت را فریاد می کشد...
فریاد می کشد نامت را: ای عشق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت بیانگر چه شخصیتی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 726
  • بازدید کلی : 7,065
  • کدهای اختصاصی

    ツCode style picturesツ
    http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif 

    كد ساعت

    
  • مجتمع طلائیه
  • بزرگترین گالری عکس













    دریافت کد عکس تصادفی

    آرشیو کد آهنگ دانلود آهنگ جدید