loading...
شب های تنهایی
پسرک تنها بازدید : 81 چهارشنبه 14 آبان 1393 نظرات (0)

 

 


بی تو ، مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم


همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم


شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم


شدم آن عاشق دیوانه که بودم !

در نهانخانه جانم گل یاد تو درخشید


باغ صد خاطره خندید


عطر صد خاطره پیچید

یادم آید که شبی با هم از آن کوچه گذشتیم


پر گشودیم و در آن خلوت دلخواسته گشتیم

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم


تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت


من همه محو تماشای نگاهت


آسمان صاف و شب آرام


بخت خندان و زمان رام


خوشه ماه فرو ریخته در آب


شاخه ها دست برآورده به مهتاب


شب و صحرا و گل و سنگ


همه دل داده به آواز شباهنگ

یادم آید : تو بمن گفتی :


ازین عشق حذر کن !


لحظه ای چند بر این آب نظر کن


آب ، آئینة عشق گذران است


تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است


باش فردا ، که دلت با دگران است


تا فراموش کنی ، چندی ازین شهر سفر کن !

با تو گفتنم :


حذر از عشق ؟


ندانم


سفر از پیش تو ؟


هرگز نتوانم


روز اول که دل من به تمنای تو پَر زد


چون کبوتر لب بام تو نشستم


تو بمن سنگ زدی ، من نه رمیدم ، نه گسستم


باز گفتم که : تو صیادی و من آهوی دشتم


تا به دام تو درافتم ، همه جا گشتم و گشتم


حذر از عشق ندانم


سفر از پیش تو هرگز نتوانم ، نتوانم … !

اشکی از شاخه فرو ریخت


مرغ شب نالة تلخی زد و بگریخت !


اشک در چشم تو لرزید


ماه بر عشق تو خندید

یادم آید که دگر از تو جوابی نشنیدم


پای در دامن اندوه کشیدم


نگسستم ، نرمیدم

رفت در ظلمت غم ، آن شب و شبهای دگر هم


نه گرفتی دگر از عاشق آزده خبر هم


نه کنی دیگر از آن کوچه گذر هم !


بی تو ، اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم


فریدون مشیری

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما مطالب سایت بیانگر چه شخصیتی میباشد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 131
  • بازدید سال : 732
  • بازدید کلی : 7,071
  • کدهای اختصاصی

    ツCode style picturesツ
    http://bo3e.com/wp-content/uploads/style-ax-cod.gif 

    كد ساعت

    
  • مجتمع طلائیه
  • بزرگترین گالری عکس













    دریافت کد عکس تصادفی

    آرشیو کد آهنگ دانلود آهنگ جدید